.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش بارندگی و ورزش باد در مازندران

شمال نيوز: اداره کل مدیریت بحران استان مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه به تقويت جريانات شمالي سطح زمين و سامانه ناپايدار سطح فوقان از امروز تا يكشنبه شب ميزان بارندگي و وزش باد افزايش خواهد يافت.

به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر، در اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران مازندران آمده است: وضعیت دریای مازندران طی امروز تا عصر فردا مواج خواهد بود.

در این اطلاعیه به شهروندان و مسافران توصیه شده تا در هنگام تردد در محورهاي مواصلاتي اصلي و فرعي استان به خصوص در شب و در هنگام بارندگي هاي شديد با رعايت نكات ايمني و توقف در مكان مناسب و امن و كسب اطلاع از مسير حرکت و از اقامت و تردد در بستر و حريم رودخانه ها، مسيل ها و نقاط سيل گير در هنگام بارندگي هاي شديد و رگباري خودداري کنند.

ساكنان بومي حاشيه رودخانه ها و مسيل ها و نقاط سيل گير در هنگام بارندگي هاي شديد و رگباري با رعايت نكات ايمني در مكان مناسب و ايمن پناه گيري و هنگام عبور از مناطق برق گير و كوهستاني با به همراه داشتن پوشاك گرم و مواد غذايي خودروي خود را با زنجير چرخ، ضد يخ و ساير لوازم ايمني مجهز کنند.

به همه نيروهاي امدادي و خدماتي توصيه شد تا با آمادگي لازم برای هر گونه عمليات امداد و نجات و خدمات رساني همچون گذشته به خصوص در راه‌هاي ارتباطي اصلي و فرعي را داشته باشند.

مازندران دارای آب و هوای معتدل و گرم و مرطوب است. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.